Privalia: de cas d’èxit a la recerca del progrés

Ja sabia que m’agradaria la ponència de Lucas Carné sobre Privalia organitzada per la Pimec. L’èxit de Privalia és un referent a casa nostra i després d’un creixement espectacular i ràpid ara són temps d’afrontar els nous temps, amb la dificultat econòmica actual, i l’augment de la competència (el reportatge emès a #tincunaidea de TVE). De la consolidació a la necessitat de continuar creixent i obrir-se a nous mercats. Gran sort la de tenir aquesta empresa a Barcelona i agraït de la conversa final de l’acte amb Genís Roca i Sergi Frías. Alguns apunts del cofundador del portal que us comparteixo i una frase vigent per entendre la situació del moment “abans havíem de fer més amb molt menys i ara hem de fer menys amb molt menys”:

  1. Per ser rendibles necessitem molt més volum que de la manera tradicional
  2. Fa 7 set anys Internet no era considerat un portal de venda
  3. A Alemanya tenim un 35% de devolucions, al mercat espanyol és del 6%
  4. Créixer a Espanya ja ens és pràcticament impossible
  5. El nostre objectiu és reclutar talent i apostar per una empresa de no-jerarquies
  6. Quan creixes molt també t’equivoques
  7. Rebem les visites un 50% pel mòbil i les vendes ja són un d’un 30%
  8. La nostra aplicació ja ha arribat a més d’1,5 milions de descàrregues
  9. L’usuari està uns 6 minuts per sessió
  10. Hem apostat menys pel mail i més per les xarxes socials (a Facebook més de 2,5 milions de fans)
  11. Les vendes a través del mòbil ja són del 30% del total
  12. Rebem 20.000 comandes al dia i afegim 4.000 referències noves cada dia
  13. El 2012 vam tenir 60 milions de visitants únics
  14. El 25% de les vendes a Internet ja són de productes de moda
  15. Tenim 15 milions d’usuaris registrats

Música | I need # Maverick Sabre

Obre el xat
💬 Necessiteu ajuda?
Hola 👋
Us podem ajudar?