Instagram Stories vs Snapchat
La rivalitat Instagram respecte Snapchat està servida amb el nou servei de la xarxa de fotografia més famosa del món: Instagram Stories. Diguem-ne que és la nova aposta de Facebook -propietaris d’Instagram, que en van pagar fa quatre anys 1.000 milions de dòlars– per competir amb el canal social de missatges instantanis més utilitzat. És com la nova rivalitat dels pares amb els fills a través dels social media; els adults són ara encara més d’Instagram i els joves ja tenen Snapchat. És curiós com, al final, tots els canals socials lluiten per guanyar més adeptes per liderar el mercat a escala global. I al mateix temps, cada vegada se semblen més.
I per cert, quan semblava que seria una bogeria el que va pagar Facebook per una xarxa que “només” es dedicava a penjar fotos dels seus usuaris, ara ja fa un any que ha aconseguit monetitzar la xarxa social i ja factura en publicitat molt més que el seu propi cost. Una xifra estimada: amb la publicitat display preveu arribar als 2.390 milions de dòlars al 2017. Per tant, tot un encert.
Música | Que Maravilha # Vinicius de Moraes