Deu anys de l’estrella “Mediterràniament”
Ahir va ser el dia que no voldria ser San Miguel, entre altres marques de cervesa. Perquè era l’estrena del nou espot d’Estrella Damm i es complien 10 anys de la marca “Mediterràniament“, un concepte que s’ha sabut apropiar molt bé la marca catalana per comunicar-nos que ja ha arribat l’estiu. Veure l’anunci del 2018 és comprovar com els creatius han evolucionat l’storytelling de la marca sense voler perdre els orígens. ADN del relat: joves, vacances, bon temps, grup de música desconegut, cales romàntiques, pobles de les illes de fons… una combinació que convida a divertir-se, veure cervesa i pensar amb optimisme que ja ens espera la part més desitjada de l’any; les vacances estiuenques. Filosofia inspiradora.
ADN del relat comercial: joves, vacances, bon temps, grup de música desconegut, cales romàntiques, pobles de les illes de fons… una combinació que convida a divertir-se, veure cervesa i pensar amb optimisme que ja ens espera la part més desitjada de l’any; les vacances estiuenques. Filosofia inspiradora.
Si funciona, no ho toquis. Encara que no innovis. Segur que si Estrella Damm manté el relat és perquè funciona i dóna resultats, més enllà de la plasticitat. Segur. Mediterràniament agrada perquè té arrels, és fàcilment traslladable a qualsevol cala del Mediterrani i es ven a mida d’entregues per capítols com si d’una una sèrie de Netflix es tractés. I en el fons, un lema positivista: viu la vida al Mediterrani. I no oblidis com a consumidor que els bons moments mereixen la seva cervesa.
Conclusió: Èxit tan creatiu com comunicatiu adaptat a la nova era digital des del capítol 1 i l‘avantatge d’apropiar-se de la marca estiu a la competència. Per això Mediterràniament té Estrella.
Música | Summercat # Billie the Vision and the Dancers