Marca Girona a la nova seu de Bulthaup
Un nou format organitzat des de La Factoria a la nova seu de Butlhaup de Girona per posar en valor el concepte de la Marca Girona. Una versió més reduïda per complementar l’acte que es va realitzar a la seu de Frit Ravich, a Maçanet. L’acte va començar amb una visita guiada a la nova seu, en la qual el seu propietari, Leopold Bautista, va explicar el concepte Bulthaup i la seva filosofia que la cuina sigui “l’espai vital” de la llar, amb uns mobles modulars i que van ser pioners.
Un concepte i una marca que exemplifica el valor de la tradició, la innovació i la qualitat, amb més de 350 botigues arreu del món. Reconeixement i prestigi d’una empresa alemanya que afronta la tercera generació i de la qual Bautista ja fa 28 anys que “defensa”. I el creador va ser Gerd Bulthaup.
En total, 16 assistents per aportar idees i valor a la Marca Girona i complementar la primera reunió. Oportunitats, turisme, cultura, infraestructures, medi ambient, gastronomia… diverses temàtiques que són l’ADN del nostre territori. Però sempre amb una visió constructiva i que es reforci amb l’essència i valors com la innovació, l’empresa, l’emprenedoria, el talent, la sostenibilitat… Opinions també marcades pel moment històric del Girona FC i l’esclat de l’esport a la ciutat, amb l’èxit de ser destí turístic per als amants de la bicicleta.
Pensar en gran, buscar l’èxit, crear identitat i potenciar l’aeroport… entre les idees per enfocar l’objectiu de la qualitat de vida com a territori més enllà de Girona ciutat. Marques com Costa Brava, Empordà i Pirineu són vitals.
Música | Shirt of ghost # Katie Melua