El Patronat Costa Brava aposta pels blocs
El Patronat de Turisme Costa Brava Girona va anunciar dilluns en una trobada a l’aula gastronòmica del Mercat del Lleó que aposta pels blocs per dinamitzar el web i crear més interacció amb el territori a través d’un grup de professionals d’àmbits ben diversos. Jaume Marín, cap de màrqueting del Patronat, va presentar el concepte BITTS, que serà donarà nom al nou apartat del web, que el febrer passat ja va incorporar una central de reserves. Marín va destacar que confia plenament en aquest concepte per donar més dinamisme al web i al mateix temps potenciar la informació del territori que pot servir als usuaris tant de la mateixa àrea geogràfica com de fora. Personalment, vull agrair que en Jaume hagi pensat en mi per desenvolupar aquest nou concepte i hagi volgut atrevir-se amb totes les idees que han anat sorgint sense lligams. Contino pensant que la Costa Brava i els Pirineus són un enclavament únic al món i que brillen per si sols a causa del seu gran atractiu. I, ara a més, a través de diaris personals en català, castellà i anglès. L’equip inicial de BITTS estarà format per Narcís Sastre, Montse Ferrer, Assumpció Parès, Eduard Costa, Mercè Vilà-Clara, Maribel Vela, Najat Kaanache, Jordi Casassayas, Nadeia Balsalobre, Anna Vicens, Dani Chicano, Josep Guardiola, Ricard Camó i el mateix Jaume Marín. És una experiència il·lusionant formar-ne part i que servirà per tenir una finestra més destacar per persones, idees, reptes, projectes, notícies i l’emprenedoria de la Costa Brava i els Pirineus com la cuinera Iolanda Bustos, del Restauran La Calèndula de Girona, que en acabar la trobada ens va presentar la nova cervesa Gala de Flors entre altres temptacions.
Música / Beija Flor # Timbalada