L’ús de Twitter pel New York Times
Fa tres setmanes que el New York Times ha decidit donar un perfil més “humà” al seu compte a Twitter: @nytimes. Degut a la trascendència que ha agafat la xarxa de microblocs més famosa del món, un dels diaris de referència ha decidit fer més manual el seu canal, segons va avançar Liz Heron. Un experiment que, sens dubte, marca i marcarà tendència. La nova “bíblia” em sembla molt més interessant i lloable perquè fomenta més el concepte 2.0 i genera més “activisme” de la pròpia redacció digital respecte els lectors. Més predisposició a la informació i a l’usuari, per tant, també s’obre un procés de dificultats sobre com canalitzar la interacció però alhora s’adapta molt més als nous temps informatius i comunicatius, gràcies a processos globals i instantanis.
1. Retuits. El New York Times reenvia (retuiteja) informacions que han aportat els seus redactacors en les seves comptes personalha retuiteado informaciones que han colocado sus reporteros en sus cuentas personales.
2. Respondre als lectors. El diari novaiorquès ha començat a conversar amb els seus lectors i els ha demanat opinió sobre el nou ús que fan de Twitter.
3. Retitular. Els lectors de RSS només repliquen el titular a Twitter i enllacen la notícia. The New York Times canvia els titulars i els fa més interessants per als usuaris de Twitter.
4. Hashtags. Utilitzant mètodes automàtics, el rotatiu nord-americà no havia pogut fer un bon ús de les etiquetes de Twitter. Ara, poden obtenir més visibilitat per als seus artícles o notícies.
Música | Places To Go # Leftover Cuties