Laporta i Barça, quan una imatge és “la campanya”
Tot just som a la precampanya del Futbol Club Barcelona, però el precandidat i aspirant a tornar a la presidència com és Joan Laporta ha causat l’impacte desitjat i que els altres precandidats ja voldrien. Enginy, creativitat i atreviment per fer “marca Laporta”. que recordem que l’havia perdut. Laporta, com a Napoleó, vol tornar per “la porta gran”, tornar a conquerir i ajudar el club quan més ho necessita des de l’era post-Cruyff (Déu).
Semblava que Victor Font ho tenia tot a favor però aquest cop d’efecte… Font fa molt temps que s’està preparant i vol ser el candidat favorit durant la precampanya i la campanya però Laporta, si s’ho proposa i objectiva bé el discurs, les idees i l’ambició, ho té força ben encarat per tornar a la presidència. Faltarà veure el total de signatures, l’estil de cada precandidat, i si el passat juga o no al favor de l’expresident.
De moment, Laporta ha fet ja la seva “Laportada” per marcar tendència, estil i assumir el to victoriós. Si és cert, només és una imatge, però la posada en escena a Madrid, a tocar del Bernabéu, ja és “més que una pancarta” i passarà a la història. I no ens enganyem, d’això es tracten les campanyes, de preparar-les, enfocar-les i guanyar-les. Laporta ja va ho va fer contra el gran favorit Bassat el 2003.
Música | Land of hope of dreams # Bruce Springsteen