Marquèting digital exploratiu

by Eduard Batlle Rispau on 14 abril 2013

Una aposta curiosa, divertida i original: una empresa (Bos Ice Tea) que per comercialitzar la seva marca regala un te als consumidors que enviïn tweet amb el hashtag concret. Una aposta més pel marquèting digital, en temps que les empreses ja es pot dir que han complert la seva vocació de ser-hi, però que ara ja es tracta d’una nova etapa: saber amortitzar la idea, repte o campanya. Cada vegada es busca més cridar l’atenció dels usuaris, que a banda de l’espera també són a l’espera de què i com els hi transmet les seves marques. I dins aquest gran “boom” amb l’especialització dels canals, idees com aquesta evidencien el temps de canvi. Del marquèting tradicional al digital, però sempre a l’espera de resultats.

Música | Starálfur # Sigur Rós

PD: Parlant de Twitter, el canal estrena la nova aposta per la música. Dos enllaços: CNN i La Tercera.

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: