Aparador mundial del mòbil

by Eduard Batlle Rispau on 24 febrer 2014

Arriba una nova edició del Mobile World Congress, el gran aparador tecnològic anual per a Barcelona. La capital catalana es converteix per uns dies en el referent mundial de la telefonia amb el que això comporta pel ressó mediàtic. Per força que la valoració ha de ser d’econòmica i d’impactes, més enllà de ser un atractiu turístic. Les xifres sempre són positives, d’aquí l’atractiu de la ciutat per a l’empresa organizadora de la fira, GMSA, que sempre ens posa a prova amb l’interès d’altres grans ciutats europees. Al final, la fira ha de generar negocis dins els recientes i la ciutat ha de guanyar en impactes (uns 350 milions).

I si a més, aconsegueix que el creador de Facebook i Whatsapp facin les seves respectives conferències al mateix dia, l’impacte encara és més global. Tenir ZuckerbergJan Koum és un luxe, una oportunitat única en aquests moments, i que suposa presumir del ciutat i de l’orgull del territori. I per cert, és brutal la sentència de Zyckerberg sobre Whatsapp en afirmar que la seva compra “ha estat una ganga“. Aixì dimensiona la lliga que juguen aquestes empreses als Estats Units dins el somni de Silicon Valley.

Música | All I Want # Kodaline

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: