No més turistes sinó millor turisme

Carles Ferrater COAC Girona Blog Eduard Batlle

Aquesta és la gran idea que em vaig quedar de la jornada que va organitzar divendres passat la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge i Sant Antoni, que dirigeix Dolors Vidal, en relació al diàleg amb Carles Ferrater, Joan Maria Viader i Elsa Ibar” en torn a “Construir a la mediterrània”. Està clar que a nivell turístic, Catalunya té la marca a escala global de sol i platja i va ser interessant escoltar si es pot transformar a través de fer marca cultura contemporània. I per què, no? Tenim “producte”? Pot ser reclam Gaudí? I la Vall de Boí? La Sagrada Família és el gran icona de Barcelona? Per començar, ens hem de creure si tenim patrimoni per fer-ho i després treballar el concepte de si tenim la imatge com a marca. I sobretot, que sigui atractiu per al turisme que volem.

Com va destacar el brillant arquitecte Carles Ferrater, “hem de tenir el turisme que volem tenir i no el de batalla”. Potser el nostre “museu” ha de ser el territori de Catalunya, tal com podríem dir que fa França. Living Catalonia, living the experience.

Música | La sorra del desert # L’últim indi

Obre el xat
💬 Necessiteu ajuda?
Hola 👋
Us podem ajudar?