L’atreviment de Jaume Gomà amb Ulabox
Em va agradar la presentació de Jaume Gomà sobre el seu portal Ulabox al TicketDay de divendres. Sobretot, pel punt d’atreviment que transmet el seu creador, que ja té experiència en altres reptes similars. Ulabox és un projecte de supermercat adaptat al segle XXI per la seva aposta per l’e-commerce i amb la dosi d’ambició necessària per competir amb les grans marques. Per això vol treure el màxim rendiment del seu target. La botiga a casa a només uns clics, com fan tants altres portals, però amb un servei personalitzat que arriba a les llars en 24 hores i sense cost en l’enviament si se superen els 39 euros de compra. A més, amb la vocació de donar un plus al seu servei per tenir marca: rapidesa, eficiència en l’entrega (l’exemple que va posar d’una mala entrega) i packaging.
I amb aquest target, amb l’aspiració de ser conscient de no apostar pels marges comercials habituals sinó més reduïts, Ulabox intenta tenir quota de mercat a Catalunya i comença a planificar la seva expansió a la resta de l’Estat. L’aspiració és créixer com fan altres portals d’aquest sector i que es basen en l’e-commerce i que destaquen per la seva valentia i la capacitat de demostrar que les compres per internet són el present i el futur. I Gomà, a més, té l’esperit de venedor de botiga tradicional: té relat i el somriure o la gràcia que tot comerciant ha de tenir.
Música | Bocas prestadas # Marlango