Més comerç electrònic, un 20% més

by Eduard Batlle Rispau on 13 gener 2013

Necessitats de notícies positives com estem, una dada d’aquesta setmana que confirma que el comerç electrònic va en augment al mercat espanyol i el 2012 va assolir un resultat significatiu amb un creixement del 20%. És una tendència a l’alça i un sector que ofereix múltiples possibilitats, amb empreses catalanes que han assolit grans resultats i que han liderat el sector. A més, el principal referent del 12.000 milions d’euros que es van consumir és el Turisme (un 32% del total), que en el conjunt del país ens suposa en pensar encara més en incrementar les operacions de venda degut a les nostres fortaleses. Per tant, més possibilitats i més esperances per promoure negocis, empreses i llocs de treball, que tanta falta ens fa.

I alhora, el comerç electrònic, també ens posa prova en l’escenari global per dimensionar una apostes que han de tenir un clar ADN: producte, finançament, lògica del negoci, visió d’internacionalització, qualitat del servei, eficiència de distribució i disseny i màrqueting.

Música | Little Talks # Of Monsters and Men

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: