L’expansió d’AmazonFresh marca tendència

by Eduard Batlle Rispau on 9 juny 2013

Un repte més d’Amazon que confirma l’esperit de superació i la gran aposta per potenciar l’e-commerce als Estats Units, superada la prova pilot de venda de productes frescos a Seattle. No van ser un bons inicis d’ençà l’aposta del 2007, però les dades dels darrers temps han millorat les perspectives. Per això, ara, l’atreviment encara serà més gran amb l’arribada dels productes frescos a Califòrnia (d’entrada amb Los Angeles i San Francisco) i que necessiten més eficiència en la distribució per la data de caducitat dels queviures. Una vegada superada de llarg la venda inicial de llibres i cedés, AmazonFresh serà el gran referent del sector. Ja era d’esperar l’augment de la compra del sector de l’alimentació a través del comerç electrònic i ho confirma aquest posicionament del gran gegant mundial.

Música | Wild light # New Hampshire

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: