L’aposta dels grans mitjans per publicar a Facebook

by Eduard Batlle Rispau on 14 maig 2015

url

Sembla que encara no pugui ser: els grans mitjans de comunicació dels Estats Units començaran a publicar les notícies a través de la plataforma Instant Articles que acaba de crear Facebook. Si, si, The New York Times, BuzzFeed, National Geographic, NBC, The Atlantic, seran els primers en fer-ho i més endavant si afegiran The Guardian, BBC News, Spiegel i Bild. Com han canviat els temps i encara més que canviaran, periodisticament parlant.

Quan el segle XX els mitjans tenien el target de “la informació és poder” ara, al segle XXI, la informació radica en el tenir el poder de ser compartida i llegida. Aquí hi ha la gran diferència. Encara s’ha d’acabar de donar forma al concepte Instant Articles i escalar bé el negoci -la lògica del business– però el canvi de paradigma és evident. Els mitjans ja no tenen el control del poder sinó que són els usuaris el qui acaben per donar notorietat a l’actualitat des del moment que la consumeixen, valoren i, especialment, comparteixen. Les empreses ja fa anys que han fet el pas, ara, arriba el dels mitjans i guanyen la partida els qui més bé estan preparats per el canvi i creuen en el nou consum digital.

Música | I still haven’t found what I’m looking for # U2

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: