Deu anys de l’estrella “Mediterràniament”

by Eduard Batlle Rispau on 12 juny 2018

Ahir va ser el dia que no voldria ser San Miguel, entre altres marques de cervesa. Perquè era l’estrena del nou espot d’Estrella Damm i es complien 10 anys de la marca “Mediterràniament“, un concepte que s’ha sabut apropiar molt bé la marca catalana per comunicar-nos que ja ha arribat l’estiu. Veure l’anunci del 2018 és comprovar com els creatius han evolucionat l’storytelling de la marca sense voler perdre els orígens. ADN del relat: joves, vacances, bon temps, grup de música desconegut, cales romàntiques, pobles de les illes de fons… una combinació que convida a divertir-se, veure cervesa i pensar amb optimisme que ja ens espera la part més desitjada de l’any; les vacances estiuenques. Filosofia inspiradora.

ADN del relat comercial: joves, vacances, bon temps, grup de música desconegut, cales romàntiques, pobles de les illes de fons… una combinació que convida a divertir-se, veure cervesa i pensar amb optimisme que ja ens espera la part més desitjada de l’any; les vacances estiuenques. Filosofia inspiradora.

Si funciona, no ho toquis. Encara que no innovis. Segur que si Estrella Damm manté el relat és perquè funciona i dóna resultats, més enllà de la plasticitat. Segur. Mediterràniament agrada perquè té arrels, és fàcilment traslladable a qualsevol cala del Mediterrani i es ven a mida d’entregues per capítols com si d’una una sèrie de Netflix es tractés. I en el fons, un lema positivista: viu la vida al Mediterrani. I no oblidis com a consumidor que els bons moments mereixen la seva cervesa.

Conclusió: Èxit tan creatiu com comunicatiu adaptat a la nova era digital des del capítol 1 i l‘avantatge d’apropiar-se de la marca estiu a la competència. Per això Mediterràniament té Estrella.

Música | Summercat # Billie the Vision and the Dancers

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: