I l’Oscar és… per al ‘selfie’ de DeGeneres

El ‘selfie’ o autoretrat de l’actriu Ellen DeGeneres en la gala dels Oscar de 2014 ha estat el gran triomfador publicitari d’aquesta edició. El millor marquèting que poden tenir les marques i les empreses en aquests nous temps són el dels propis usuaris i aquí en tenim la prova: el tweet amb més retweet de la història recent i alhora la imatge de la nit. I Samsung, és clar, enormament satisfet ambe el model Galaxy Note 3 (amb donació a la beneficiència inclosa).

DeGeneres de manera improvisada ha aconseguit superar la publicitat convencional i ha evidenciat el poder dels canals socials per tranformar un moment en global i trencar els esterotips habituals de la gran premsa. Des de Hollywood directe a l’ànima de la Revolució Digital. Lògic, que també has de tenir el motiu, la clau de l’èxit per assolir aquest resultat impensable. És l’usuari digital qui devora l’instant i qui s’adapta molt més ràpid al canvi que la gran indústria; és per això que aquesta frescor i l’era del ciutadà líquid ens demostra que persones i marques estem sotmesos a aquesta nova comunicació digital.

Música | Hopelessly Addicted # The Coors

PD: I Apple, el gran derrotat de la gala, presenta la novetat per promoure la moda dels ‘selfie’: de nom HISY.

Obre el xat
💬 Necessiteu ajuda?
Hola 👋
Us podem ajudar?