Digitalitzar-se o morir
Amb aquest títol tan contundent es van presentar dimecres CaixaBank i l’AED en la jornada anual que organitzen a Girona. Digitalitzar-se o morir va ser una proclama de la nova Revolució Digital, un missatge especialment dirigit a les empreses. Són temps de canvi de paradigma comunicatiu a l’era d’Internet, però també de la consolidació de la transformació dels models de negoci en temps globals i de postcrisi. #ReinventarseGi16 va tenir un ponent que va exemplicar amb claredat el que pretenia ser l’acte i que suposa aquesta nova revolució: Jaume Clotet. Em van agradar algunes de les idees que va transmetre:
- El client avança més ràpid ara que les pròpies empreses
- Com a empresa… com ens digitalitzem amb els clients?
- El coneixement ens aporta respostes
- Són temps de canvi, en un procés de trencament, i cal tenir una estratègia digital clara
- El procés de transformació digital ha de ser de negoci
- Ens hem de preparar per al canvi de paradigma, que generarà un 50% de freelance en l’ocupació
- Ja sabem que les transformacions generen pors, temors i resptectes però són inevitables
- El canvi és tan gran que, per exemple, el 30% dels casaments actuals als Estats Units ja són a través de cites a internet
Música | Alarm # Anne-Marie