Identitats digitals

by Eduard Batlle Rispau on 7 setembre 2012

És una oportunitat escoltar en la distància curta com empresaris volen començar a fer la travessa del desert per transformar les seves companyies en l’era digital. Quan fins fa poc el famós canvi era vist com una mena de ser-hi “perquè toca” o “perquè hi és competència” -i sense cap propòsit important-, ara les empreses volen tenir una identitat pròpia i ser a les xarxes socials amb influència. Ja no és qüestió de tenir una imatge sinó rendibilitzar el posicionament. Estimulant. Suposa un estadi més en l’era digital en l’àmbit empresarial. I em sento afortunat per la confiança d’aquests empresaris per poder ser a la “cuina” i avançar cap al camí de la identitat com a marca, generar una comunicació pròpia i establir els reptes de l’excel·lència. No són els millors moments, no és un procés fàcil, però aquesta és la direcció del present i el futur. Temps líquids i d’open minds. Guiar empreses en la transformació digital suposa un estímul carregat d’objectius i el repte de l’aprenentatge constant.

Música | Little Talks # Of Monsters and Men 

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: