Els vídeos més vistos del 2013

by Eduard Batlle Rispau on 29 desembre 2013

No és un dels vídeos comercials més vistos del 2013 (el rànquing espanyol), però és dels que més m’agrada: Dolce & Gabbana The One: “Street of Dreams” a Martin Scorsese. En temps de la consolidació dels vídeos com a eina publicitària a escala global, les marques s’intenten adaptar al canvi de consum amb l’objectiu d’aconseguir la màxima viralitat i bona crítica. Quan la creativitat és cada vegada més concentrada al màxim, aquests vídeorelats funcienen si tenen una gran inversió i destaquen per sorprendre o captar l’essència de la marca. Al final, sigui el mitjà que sigui, és qüestió de tenir producte, saber-lo vendre i aconseguir el màrqueting més addient. Internet funciona quan aconsegueixes com a marca que l’usuari se senti seu el teu relat o missatge.

Música | Calgary 88 # Antònia Font (Una vegada retirats, llarga vida!)

Música | #

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: