Glodos, innovació i globalitat
M’hen alegro del reconeixement que va tenir l’empresa Glodos en ser premiada per la segona edició de la Mostra d’Emprenedors que impulsa l’Assessoria Codina de Girona, a través de la … Read More
Steve Jobs forever
Ja se’m va fer estrany no veure Steve Jobs en la presentació del nou iPhone 4S dimarts passat. No era una keynote qualsevol. I just unes hores després, quan molts … Read More
Idees d’e-futur 8. Anna Escoda
La valoració del VIII Idees d’e-futur amb Anna Escoda com a convidada al Parc de la UdG, a través del resum és de l’Àngel Rufí. El proper acte que organitzarà … Read More
Amb l’iPhone 4S, però esperant el 5
És espectacular com Apple crea desig de marca a escala mundial. Sense invertir en publicitat i amb una estratègia comercial molt particular (pensada i hermètica), ahir tothom s’esperava l’iPhone 5, … Read More
Temps de publicitat viral
Una campanya de TMG Health que evidencia l’autopublicitat que es realitzen les empreses en temps líquids. Utilitzen els canals d’internet -en aquest cas Vimeo– per dimensionar la marca en espots … Read More
El mòbil cada vegada més com a ordinador
L’informe de Google sobre l’ús del mòbil a l’Estat espanyol -encarregat a Ipsos MediaCT Germany– detalla el nostre comportament a través dels telèfons intel·ligents (el text a Slideshare). És la … Read More
Anna Escoda al VIII Idees d’e-futur
Aquest matí han tornat els col·loquis-esmorzars del cicle Idees d’e-futur que organitzem amb Catalunya Valley al Parc de la UdG, dins el projecte del Clúster TIC Media de Girona. La … Read More
Els tretze anys de Google
El post al blog d’El Punt Avui sobre els tretze anys de Google, un aniversari que resumeix l’evolució d’internet i el procés de transformació d’una de les grans companyies de … Read More